mandag 31. desember 2012

Neste års julekalender...

...er i boks! Ihvertfall en av dem. Jeg har misunnet danskene Shane Brox og hans bygg-det-selv-julekalender, men jammen har ikke kalenderen kommet til Norge også! Det oppdaget jeg bare litt for sent i år - nærmere bestemt i romjula... Men nå fikk jeg i det minste årets kalender på halv pris hos Princess! Alle materialene er fra Panduro og følger med i boksen og overskuddet fra salget går til Redd Barna. Lillegutt elsker jo å lage ting, så denne tror jeg blir midt i blinken!


Nå blir det bytur og ordnings før vi skal feire vår første nyttårsaften som en familie på 4! Vi snakker biff og bakt potet til de voksne, pølser og pommes frittes til lillegutt, fruktsalat til dessert, partyhatter og trudelutter, stjerneskudd, Madagaskar 3 og godis, og en halvflaske musserende som skal sprettes kl 24. Det blir stas! :)


4 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig kveld! Her hos oss blir det bare oss 3, kalkun til middag og appelsinfromasj til dessert. Eskil har bestemt tv programmet, som blir Mrs Doubtfire og Alene hjemme 3. Så blir det stjerneskudd og noen raketter avslutningsvis :) Gleder meg til mange fine innlegg her på bloggen din i 2013! KLEM.

    SvarSlett
  2. Vi hadde faktisk den kalenderen i fjor - stor stas:)
    Ha ei flott nyttårsfeiring!

    SvarSlett
  3. Dejligt at være i god tid :-) også godt nytår til dig

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails