søndag 2. desember 2012

1. Søndag i advent + vinnere av giveawayen!

Vi har som tradisjon å dra og se på at julegranen blir tent 1. søndag i advent. I år var det for kaldt til at jeg kunne ta med knerten ut, så da ble det mormor, morfar og lillegutt som dro istedet. Gutten var storfornøyd da han kom hjem med stooor godtepose! I 13 minus hadde han bare rukket å bli littegrann kald på hendene, så da hadde vi ihvertfall lykkes med å kle ham godt! Og med alt sukkeret innenbords skulle man jo tro at han kom til å være våken frem til midnatt, men neida - han sovnet så fort ha la hodet på puta:) Han slekter på sin mor - godteri har ihvertfall alltid hatt en beroligende effekt på meg...;)


Bilde av lillegutt og meg på hans første julegrantenning. Det var tydeligvis kaldt da også! Da var lillegutt like gammel som det knerten er nå. Synes ikke det er så mye likhet å spore foreløpig, hverken i utseende eller temperament! Fine er de uansett - begge to! :)

Så til vinnerne av juleopphenget fra Holmegaard;
Random org plukket ut

Tove med bloggen Droninghuset og frøkna med bloggen I en sving (fikk ikke til å linke til deg!)

Gratulerer:)
Send meg en mail med adressen deres, så poster jeg pynten så fort som mulig!



2 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig tradition:0)
    Har iøvrigt bagt kokusmakronerne idag, og de smagte himmelsk! Tak for en skøn opskrift:0) Du kan evt resultatet i mit indlæg;0)
    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlett
  2. Det var kaldt i dag, ja! To av gutta mine spilte, og de holdt jo på å fryse ihjel. Jeg og de to yngste dro hjem før godteposene dukket opp...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails