søndag 13. mai 2012

Grytekluter

Denne uka prøvde jeg å sy en lappe-gardin til kjøkkenet. 
Det var ikke vellykket (skjønner faktisk ikke helt hva jeg tenkte på)... 

Lappe-gardinen ble rask forvandlet til 2 grytekluter istedet!




Blomsterbroderiet er fra en flekkete duk jeg fant på loppis. 
Gryteklutene er fylt med 2 lag platevatt - tykke og gode:)



Håper du har hatt en fin helg:)

Her har vi hatt gode venner på pølsefest:) 
Lillegutt er fortsatt våken og gira - han elsker nemlig besøk! :)



6 kommentarer:

  1. lappe-grytekluter funka iallefall veldig fint :) god ny uke!

    SvarSlett
  2. Lekre grytekluter. Søndagsgrytekluter kalte min oldemor sånne. For fine til å brukes.
    Jeg har en give-away. Håper du vil være med.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Gryteklutene ble skikkelig lekre. =)

    Stikk innom og sjekk ut hva som skjer på bloggen vår. Vi planlegger stort blogglotteri, så her er det mye moro på gang! =)

    SvarSlett
  4. Gryteklutane blei iallefall veldig vellykka! Kjempefine!

    SvarSlett
  5. Virkelig fine- og lækre billeder.Knus Heidi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails