søndag 22. januar 2012

Fine ting fra Ferm Living

Rett før jul var jeg heldig og vant et gavekort fra Nettpynt:)
Da jeg så disse fine oppbevaringsløsningene fra Ferm Living, var jeg ikke i tvil - sånne skulle jeg ihvertfall ha:)









De fine fargene og mønstrene pynter opp i skapet og på sybordet:)
Tusen takk for den fine premien, Tove!


Jeg har begynt redebyggingen allerede, og her ryddes og sorteres det hver dag. 
Noe ryker ut og andre ting får ny plassering. 
Det jammen meg tilfredstillende med orden i huset!


4 kommentarer:

  1. De var så fine! Men klarer ikke finne de i nettbutikken, har du link?

    SvarSlett
    Svar
    1. Antagelig fikk jeg de siste! Sorry! :)

      Slett
  2. De boksene var jo bare kjempe fine:)...passet jo perfekt til alt småtteri man lagrer opp når man holder på med kreative ting:)

    Ha en fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. De nye geometriske mønstrene som er i vinden er såå fine. Jeg har virkelig sansen for de.

    Tusen, tusen takk for en kjempefin kommentar på rableriene mine. Jeg har sikkert skrevet det til deg før - men det er kommentarer jeg får når jeg ender opp med å vrenge sjela mi som varmer aller mest og som jeg gjemmer et spesielt sted i hjertet. Støtte og oppmuntring - fra mennesker ute i bloggsfæren. Er det ikke fint? Blir ydmyk. Stor klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails