søndag 15. januar 2012

En ustylet stue - 360 grader







Det er den store vaskedagen i dag. Mannen har mast om denne husvasken lenge - utrolig hvor støv på hjernen enkelte mannfolk kan ha!! Husmoren har ikke vært like ivrig, det finnes morsommere ting å bruke energien på - nå som den endelig er tilbake!

Etter bildene ble tatt har det skjedd en endring i stua (bortsett fra at det er rent og ryddig altså). 
Både jeg og mannen ble veldig fornøyd:) Men det får jeg vise frem en annen dag! 


Ha en fortsatt fin søndag:)
(Håper du slipper unna vaskingen....)


13 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen, huff.. Det er så mye annet
    man kan gjøre enn å ta den husvasken *knis*

    Her har ikke helgevasken blitt tatt. Har støvsuget
    og brettet en HAUG med klær som lå over hele
    spisestuebordet vårt = blæh! Kjedelig!

    Gleder meg til å se hva slags endring som
    har kommet i stua... :)

    FIN søndag til deg!

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  2. For et flott hjem du har! Selv med rot! :) Rotet ser jeg ikke engang. For slik er det her og. Hehe. Umulig å unngå rot. Ihvertfall med barn og en rotekopp som meg :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. så gøy å se litt bilder fra hjemmet deres,
    så fint dere har det!
    det rotet der var ikke'no å snakke om - såppas må det være!!
    …huff ja, utrolig mye tid man bruker på å rydde/vaske,
    men aldri kommer helt i mål…
    ønsker deg en fin kreativ uke med energi,
    kanskje vi ses i en av bruktbutikkene en dag?:)))

    SvarSlett
  4. Hvis det der skal forestille rot ... eh, ja da gir jeg meg ende over! Dere har et utrolig flott hjem og litt smårot er jo ikke så farlig:-) Gleder meg til å se endringen dere har gjort:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Jeg hadde faktisk planer om å rydde og vaske, men så trengte støvsugeren ny støvsugerpose...som ligger i en bod 11 etasjer unna... Så da ble det med det ;)

    SvarSlett
  6. Jeg sitter her og ser utover stua, og det slår meg at hvis det der er rot, så sitter jeg midt oppi et vanvittig kaos! Uff...
    Men, jeg trodde jo at jeg hadde sagt gratulerer under babynyhet-innlegget ditt, men det har jeg visst ikke. Så, GRATULERER så mye Ü Ü Ü Og veldig fint å se at energien er på vei tilbake!

    SvarSlett
  7. Vi har og hatt en etterlengtet vask i dag. Utrolig morsomt innlegg sjeldent man får se så mye av et hjem, og i tillegg ustylet! Herlig. Ser ut til at det var koselig førvasken og! Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  8. Hold nu op du bor skønt! Lyst og lækkert, og et farveorgie af stof til udstilling, bag glas i smukke skabe!

    SvarSlett
  9. Takk, godt å se hjem der det bor mennesker. Fiiiin farger.

    SvarSlett
  10. Hvor ser der hyggeligt ud, også selv om det bare står som det er :-)

    SvarSlett
  11. Synst det ser veldig koseleg ut hos deg :-) Lyst og fint og mange fine fargar :-)

    SvarSlett
  12. Det er den fineste stua jeg har sett på lenge!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails