mandag 21. mars 2011

Vinneren av den STORE giveawayen!

Vinneren er endelig trukket med god hjelp fra min søte søster og random org:)
Hele 268 bloggere og ikke-bloggere deltok med tilsammen 609(!) lodd!

Og hvem stakk av med alt stoffet og en underbar;) heklet henger?
Jo, det var 



Gratulerer så mye:)
Som du ser er jeg og lillesøster hoppende glade på dine vegne:)


Takk for en enorm deltagelse og mange koselige kommentarer - og velkommen til alle nye følgere! Jeg er så glad for at dere synes bloggen min er verdt å følge med på og håper at jeg klarer å holde på interessen deres! Jeg har en del blogger jeg skylder et besøk nå og jeg gleder meg til å gjøre nye og spennende oppdagelser!


19 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til Hildemiho!!

    SvarSlett
  2. gratulerer til hilde miho! :) Og så ser det ut som at du har nytt gode dager i bergen. Herlig!

    Fortsatt fin mandag!
    klem

    SvarSlett
  3. Å, så flott at Hildemiho vant - gratulerer!! Heldige henne :)

    Marit

    SvarSlett
  4. WAO!!! Jeg er sjokkskadet!! Dette var jo helt vanvittig stort, det er nesten så jeg ikke tror det er sant. Heldige heldige meg!!! Og takk og takk. Det er jo en fantastisk premie. Nei jeg er rett og slett litt målløs nå kjenner jeg...
    Hilde Miho

    SvarSlett
  5. Gratulere til den heldige:)

    ha en fin ny uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Gratulerer!! det var litt av en fangst :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer vinneren! Morsomt bilde :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til ei herlig jente :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer :) Kjempestilig bilde, ja!! :D

    SvarSlett
  10. Grattis grattis:-)
    Sprek søster vil jeg si;.)

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Så morsomt bilde:)

    SvarSlett
  12. Gratulera så mykje!! Herleg bilete. ;)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye! =D

    Ser ut som du har en herlig husmorferie med din søster. Wee! :)

    SvarSlett
  14. Så fin och inspirerande blogg du har!
    Tur att jag hittade hit! Kommer tillbaka fler gånger...
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  15. grattis til superheldig vinner!

    SvarSlett
  16. Gratulerer til den heldige vinneren!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails