torsdag 3. mars 2011

Sopprangler får nye hjem!


Vinnerne av gi-borten og de heldige mottakerne av sopprangler i valgfri farge er Louise og Malene!

Hurra hurra!

Gøy at så mange ville bli med - hele 69 personer la igjen en kommentar!



Ellers er jeg i gang med et hastverksprosjekt. Her er en liten smakebit:



Det hadde ikke trengt å være et hastverksprosjekt, men det blir det når man utsetter ting til siste liten!

Mer om det i morra - nå må jeg henge i så jeg blir ferdig!!

Fortsatt fin torsdag:)

7 kommentarer:

  1. hihi.. er det en liten en som skal på karneval?

    Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Ha en strålende kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Dejligt jeg blev en af de heldige:) Jeg sender dig en mail.

    SvarSlett
  3. Her ser det jammen meg ut som det blir bie kostyme ja;-)

    SvarSlett
  4. Så gøy å vinne, tusen takk!
    Her er det også karnevalsforberedelser i siste liten:-) Vi sender en liten bjørn og en skummel løve i barnehagen i morgen.
    Ha en fin kveld:-)

    Også sender jeg deg en mail med adressen min.

    SvarSlett
  5. Tipper det er en karnavals-haste-greie jeg ;)

    SvarSlett
  6. Er det en karnevalsveps? Grattis til vinnerne.

    SvarSlett
  7. TUUUSEN takk for det vakre gulrota som kom i posten hin dagen. Den var så flott! Du vet jeg elsker hekleriene dine, vennen! Den rangla er blitt både tygget godt på og ristet hardt i. Og den ble mer enn godkjent av minstemann.

    Loveju a lot!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails