tirsdag 8. mars 2011

Kjøpt og betalt

Jeg har fått meg ny pute. Og så har jeg en link til nettbutikken Hjem i tiden på bloggen min. Sammenhengen? 

Jeg fikk en forespørsel for en stund siden om jeg kunne tenke meg å linke dit. Jeg sa i grunnen ja med en gang, for jeg likte nettbutikken jeg, og da er det vel ingen vits i å være vanskelig?
Jeg hadde ikke tenkt til å ta noe for det heller, for det føltes bare grådig og teit. Men det var før jeg så den hekla puta! Jeg måtte bare ha den!! Så da hadde jeg plutselig en pris allikevel, og prisen var en hekla pute til 79 kr.... 
Sånn kan det gå;)



Sissels godhet, integritet og prinsipper selges billig for 1 stk hekla pute;) 



Men den er fin da:) Synes dere ikke?



(Til fineste mannen min som så for seg at jeg endelig skulle begynne å tjene noen gode penger på all denne blogginga; beklager å skuffe deg, vennen! Men da har vi ihvertfall en pute til! Det trengte vi!) 


Fin tirsdagskveld til deg som kikker innom:)

22 kommentarer:

  1. Ha ha, ja, det er sånn det er! Jeg har også sagt ja til et par reklamer, men det blir lite penger ut av det...;)

    SvarSlett
  2. DEN var lekker!Nydelig mønster:)
    Må raskt inn en tur og titte nå jeg!

    SvarSlett
  3. Kjempe fin pute!! Skulle gjerne hatt en sånn i sofaen min ja! Og for en såå fin pute kan man vel med god samvittighet gå bort fra prinsippene sine... for en liten stund!!
    Hilde

    SvarSlett
  4. Puta var fin, den! Men...eh...ja, dyr på det, det er du ikke! :D

    SvarSlett
  5. Rigtig fin pude, kan godt forstå at du MÅTTE have den:-)

    SvarSlett
  6. Ja, ja rik på penger blir du tydeligvis ikke av blogginga.
    Du får nok heller satse på å dra inn de store pengene som sjukepleier.... eller jobber du som oss andre også der for knapper og glansbilder;-)

    Men puta var flott den, og sikkert vel verdt linken!

    SvarSlett
  7. hehe.. jeg ferska mannen min i å lese disse blogger-reklamene om "How to make money on your blog" Og han har ikke blogg, for å si det sånn ;)

    Synes puta var finfin. Og høyst nødvendig. Hvem er ikke til salgs når det kommer puter inn i bildet? ;)

    tirsdagsklem

    SvarSlett
  8. Hehe, ja ser reklamesammenhengen. ;)
    Puta var nydelig og deg VEL unnt!

    SvarSlett
  9. Wauw. Den er næsten alt for fin til at sidde på..:-)

    SvarSlett
  10. Den puta var helt perfekt.

    SvarSlett
  11. Ser ikkje vekk fra at eg hadde solgt meg for ei sånn pute eg og ;o)

    SvarSlett
  12. så skjønn pute!!
    ..og selvfølgelig trengte dere ei ny pute!!
    såtr 3 nye i min sofa og, selvfølgelig full forståelse fra mannen at vi trengte dem...siden vi hadde bare 200 stk fra før!
    ;)

    SvarSlett
  13. Lekker pute !
    Enig med Vibeke at den nesten er for fin til å sitte på.

    SvarSlett
  14. Herlig flott pute!! Det samme synes jeg bloggen din er! Jeg skal i gang å hekle en Helge - tusen takk for tips!:)

    SvarSlett
  15. Herlige farger :) og en ny pute trenger man hele tiden er min erfaring ;)
    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  16. den var skikkelig stilig! Skal ta meg en tur innom butikken! Og skattholdet var bare rålekkert!!! Nå må jeg bare få mannene min til å forstå at sandblåste møbler ikke er så forferdelig stilig... Har lyst til å maaaleee!

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  17. Kjempekul pute! Og takk for link til en like kul nettbutikk :-) Første gang jeg er innom deg, og hit kommer jeg gjerne tilbake. Ha en fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett
  18. Nydelig pute!! Og for en fin blogg du har!

    SvarSlett
  19. hehe denne var morsom :) men for ei skjønn pute da :) Vakre puter får man aldri nok av! *♥*

    SvarSlett
  20. Jättefin kudde! Tänk vilket jobb som ligger bakom den där. :-)

    SvarSlett
  21. Hehe, så lenge du er glad og fornøyd så spiller vel prisen en mindre rolle? :)

    Det er små stoffbiter som jeg har funnet på Ebay forresten. Min redning når jeg sitter her oppe i nord der Husfliden er den mest spennende butikken.. Og Fretex selvfølgelig ;)

    SvarSlett
  22. Very beautiful, well done :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails