torsdag 10. mars 2011

Cardigan blir pute

Jeg er veldig glad i ullgenserne mine og kaster de ikke før det omtrent bare er filler igjen. Derfor var det i grunnen ganske så trist at vinterens yndlings-cardigan ble merket for livet allerede etter juleverkstedet i desember...:(


Akrylmaling går ikke bort i vask, bare så dere vet det!


Men som den fantastiske redesigneren jeg er (haha!) har cardiganen kommet til nytte allikevel - nå som putetrekk!


Dette er et foreløpig resultat. Jeg ser at jeg må fikse på hjørnene og sy den enda litt mindre så den sitter strammere på puta.


Putetrekk med knapper er stas, synes lillegutt, og begynte straks å fylle den med duplo:)


Det er faktisk mange ting man kan lage av en gammel ullgenser, bare se her og her.


Oi! Nå glemte jeg nesten å annonsere vinnerne av gi-borten! 
Guttepakka skal til Kine og jentepakka går til Guri i fjøset:)
Fint om dere sender meg en mail med adressene deres!
Gratulerer:)

13 kommentarer:

  1. SÅ flink du er, og så fin den ble! :)
    Kreativ og flink!

    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare super flot :) God ide

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig flink og kreativ! :) Ble jo kjempestilig! Og skjønner forresten godt at den cardiganen var en favoritt! Helt nydelig!

    SvarSlett
  4. Det blev ju jättebra! Jag gjorde en kudde av en stickad halsduk i höstas, men det här blev ännu bättre, med knapparna och allt. :-)

    SvarSlett
  5. WOW nå ble jeg overrasket! Du får straks en mail med adressen min :)

    Og SÅ fin pute!!

    SvarSlett
  6. fantastisk idé og superfin pute ;)

    storebror her i huset hadde glatt blitt med på å fylle den opp med duplo :) hehe.. stas!

    ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  7. JAHUU!!!
    Gleder meg til pakke :))

    Puta var kjempestilig, men du bør nok sjekke innholdet med jevne mellomrom ;) Kanskje du plutselig finner gamle matrester der inne........

    SvarSlett
  8. Kjempesøt pute, og så praktisk med et sted å gjemme duploen ;D *♥*

    SvarSlett
  9. Ai, så flott pute! :) Super redesign - trur eg må tenkje på det neste gong eg nærmar meg UFF-konteineren.. ;)
    Og ja, kan bli spennande å sjå kor mange skattar du kan finne inne i denne etterkvart :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  10. Fantastisk! Kan sikkert brukes til å gjemme fjernkontrollen i også. ;-)

    SvarSlett
  11. knallbra redesign! Ble jo kjempefint jo :)

    SvarSlett
  12. For en knall kul pute! :)
    Og ikke minst et bra sted for skjulte skatter!! hehe..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails