mandag 28. mars 2011

Dill og dall og sånt

Har du vært innom Ninas blogg dill og dall og sånt? Hun lager de herligste ting av fantastiske retrostoffer! For litt siden la hun ut en hel del stoffpakker for salg i nettbutikken Budeiesøm og jeg var heldig og kapret en av dem:)

Nå rykker det i syfoten, og det er jo ikke så rart når jeg har sånne fine stoffer å ta av! Dessverre har jeg litt for mange planer i hodet og litt for lite tid. 
Vel...jeg har egentlig en uke fri nå, men hvis lillgutt fortsetter å være syk så krever han nok mammas fulle oppmerksomhet;) Heldigvis ser det ut til at han allerede er på bedringens vei (bank i bordet!) :)



Vi flytter inn i huset vårt om 8 uker og 5 dager og det er en del ting jeg helst vil ha ferdig til da.

Den foreløpige to-do sy-listen ser slik ut:

Oppbevaringsposer,
veggpynt (hemmelig foreløpig),
putetrekk 
og en vimpelrekke til lillegutts rom.
Skittentøyspose til badet i 2. etasje
Putetrekk til stua.


Nye vimpler til eplabutikken min skulle også vært sydd - må fylle opp husmorkontoen vettu;)


Glad mandagskveld til deg:)

10 kommentarer:

  1. Jepp, jeg er innom budeiesøm ofte! :)
    Jeg har kjøpt vimpelrekke til minstejenta av henne, og kommer nok til å bli mer med tiden!

    Nydelig blogg har hun også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Japp, hon gör helt fantastiska saker.

    /Mia :)

    SvarSlett
  3. fine fine stoffer.
    og i dag fikk jeg verdens fineste pakke i posten...takk for fantastiske stoffer og kleshenger!! jeg ble helt fortryllet av alle de fine fargene og møstrene. you made my day!
    klem

    SvarSlett
  4. Fineste stoffene! Gleder meg til å se hva du lager.

    SvarSlett
  5. Sjekk huslinken din;)
    Nina er ei flott dame - vi bodde sammen en periode da vi gikk på lærerskolen.

    SvarSlett
  6. Det blir spennende å se hva slags veggpynt du skal sy!

    God mandagskveld til deg, så håper jeg gutten din er frisk i morgen!

    SvarSlett
  7. Så fine stoff! Mi to-do lista vokse fortare enn den krympe... men det e vel sånn det e! :-)

    SvarSlett
  8. Flotte stoffer, blir spennende å se hva du lager.
    god bedring til lillegutt.
    /myr

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails