onsdag 2. mars 2011

24-timers gi-bort; sopprangler!

Jeg har hatt fri de to siste dagene og koser meg med besøk av min kjære søster:) Samtidig duller jeg som best jeg kan med en syk lillegutt. Til og med en tur på legevakta har vi vært. Nå håper jeg snart at vi har en frisk og fornøyd gutt igjen, for dette tar på for både liten og stor.

Mens jeg drømmer om bedre tider er det dags for en ny liten gi-bort!
Denne gangen kan en heklet sopprangle bli din! Jeg trekker 2 heldige vinnere når jeg står opp etter nattevakt i morra! Det eneste du trenger å gjøre for å bli med er å legge igjen en kommentar:) 

Dette er noen av fargene du kan velge mellom. Det er de store soppene som er rangler. De små er laget etter denne oppskriften og mine sopprangler er laget med den som utgangspunkt.





I tillegg kan jeg hekle ranglene i gul, lysegul og oransje.
Fint om du skriver hvilken farge du kunne tenkt deg i kommentaren din!

Lykke til:)

P.S. Husk å bli med på min store giveaway som trekkes 21. mars!

73 kommentarer:

  1. hvor er den fin. jeg vælger lyseblå:)

    SvarSlett
  2. Å, meg! Meg! Jeg ønsker meg en rød, skikkelig fluesopp :)

    SvarSlett
  3. Fine alle sammen disse, kanskje ekstra svak for en i mørk lilla. ☺
    God bedring til den syke.

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg orange! Kjempefine er de!

    SvarSlett
  5. En stykk oransje sopp hadde gjort seg hjemme hos meg...

    SvarSlett
  6. Lyse rosa ville prinsessa i magen min satt veldig pris på! Og jeg som er hektet på heklet ;) Nydelige

    SvarSlett
  7. Oskar vil gerne vinde en rangle i lyseblå:-)

    SvarSlett
  8. Ranglene er superskjønne! Minstemann ønsker seg en blå :-))

    SvarSlett
  9. Elias kunne tenkt seg en blå, særlig om den smaker godt å er god å bite i ;)

    SvarSlett
  10. (og mamma'n la nå merke til den røde! Wow!)

    SvarSlett
  11. Så fine :)
    Rød, blå, rosa, samme det :) Du velger om jeg skulle bli den heldige :)

    SvarSlett
  12. Så søte <3! Tantebarnet mitt hadde elsket den lyselilla:)

    SvarSlett
  13. De var jo nydelige, og snille deg som gir bort ! :D
    Jeg kunne tenke meg en rosa til prinsessa mi :)

    klemmer fra Ida <3

    SvarSlett
  14. iiih den ønsker jeg mig til min lille. Lyseblå eller turkis, du må bestemme, jeg kan ikke bestemme mig:D

    SvarSlett
  15. Lillegutt skulle vilja ha alla, men mamman önskar sig gärna en röd eller turkis ;) De kjempefine!

    SvarSlett
  16. Åh, jeg kunne godt tænke mig en lilla...

    SvarSlett
  17. Eg ønsker meg ein raud, for fluesopp må det vere :) God bedring i heimen!

    SvarSlett
  18. God bedring i heimen,for min del er det hipp som happ hvilken farge. Syns alle er så fine jeg.

    SvarSlett
  19. God bedring til lillegutt! Det er så forferdelig når de små blir så syke og man ikke kan gjøre noe for dem...men nå skal han jo bli frisk og fin igjen:)

    Jeg vil gjerne være med på leken og håper å vinne en gul sopprangle til lillefrøkena som er 2mnd i dag:)

    SvarSlett
  20. Åh så snill du er!!
    Jeg kunne tenke meg gul eller orange :)

    SvarSlett
  21. Så fine rangler- jeg kunne tenkt meg en rød en.. :)

    SvarSlett
  22. ååå.. en sånn hadde vært supert sier mini som i skrivende stund henger i puppen. Helst i turkis eller gul gurgler han. litt ubestemmelig ;)

    superfine!!

    SvarSlett
  23. Aaaa saa fine! En slik en önsker vi oss! Gul, lilla eller rosa vil nok falle i smak hos husets 9 dager gamle bebis:)

    SvarSlett
  24. Sååå fine :) Lillegutt ønsker seg en blå:)

    Marit

    SvarSlett
  25. Ohhh så fine de er :-) Hvis jeg er heldig at vinde, ønsker jeg den røde

    SvarSlett
  26. De er så fine de soppene! spesielt den rosa;)

    SvarSlett
  27. SÅ fine! Jeg ønsker meg en rød :-)

    SvarSlett
  28. Såå fina dom var! Jag skulle vilja vinna en lila eller cerise...

    SvarSlett
  29. Lyseblå! Så fine så fine! :)

    SvarSlett
  30. Rød fluesopp er veldig fint. Eller orange kanskje. Kjempefine er de ihvertfall:-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  31. Kjempe søt. Skulle ønske en rød ble min. (Hadde jeg bare kunnet hekle, skulle jeg ha prøvd å laget en selv.) Ha en fin nattevakt! Klem fra Christina

    SvarSlett
  32. Jeg blir gjerne med:)

    Velger rosa da jeg har en prinsesse på fire dager her:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  33. Det er da de sødeste rangler jeg endnu har set. Kender en del med små piger i maverne, ville elske at kunne forære sådan en til én af dem. Jeg håber jeg bliver den heldige og ønsker mig en orange.
    Kh barbara

    SvarSlett
  34. Så fine, jeg beundrer alt du lager og jeg skulle ønske at jeg kunne gå på kurs hos deg for å lære :-)) Men det står på listen min over hva jeg må få lært og jeg leser litt teori, så jeg får vel prøve meg en dag. Hvis jeg hadde vært så heldig å vinne ønsker jeg lys rosa. Ha en fin nattevakt. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  35. Esben ønsker sig en lys gul eller turkis!! De er bare SÅ fine!

    SvarSlett
  36. så skjønne!! jeg er veldig svak for lilla ;)
    ..god bedring til lillegutt!

    SvarSlett
  37. Så fine! Jeg ønsker meg en rød...

    SvarSlett
  38. hvor er de fine i de farver, dejlig forårs agtig. jeg er vil dmed de blå :)

    SvarSlett
  39. Ei rangle i rødt, oransje eller lilla hadde vore kjempeflott:)))

    SvarSlett
  40. Disse var kjempefine - vil gjerne være med :)
    Jeg ønsker meg helst rød - den var kjempekul ;)
    Ha en fin kveld,
    Katrine

    SvarSlett
  41. Uff - god bedring til lillegutt! Og en sånn rangle kunne jeg (eller rettere sagt junior) tenke meg, en rød fluesopp! :)

    SvarSlett
  42. Ønsker oss veldig en lyseblå sopprangle vi, og krysser fingrene for at vi blir de heldige vinnerene!! De er kjempefine!
    Malin

    SvarSlett
  43. For en fantastisk rangle! Jeg kunne tenke meg en turkis:)

    SvarSlett
  44. Wow, så flotte de var!! :)
    Jeg er veldig gjerne med i trekningen.
    Og skulle jeg være så heldig vil jeg gjerne ha en blå!

    SvarSlett
  45. Fantastiske rangler!! Lillepia mi ønsker seg en turkiiiis! :D

    SvarSlett
  46. Iiiiik, så fine:) Hadde passet perfekt til magespiren min, som kommer ut en dag i mai:) Spesielt med en lyseblå en;)

    SvarSlett
  47. SÅ fine!
    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  48. Så fine:) Jeg kunne tenkt meg en turkis;)

    SvarSlett
  49. Så fine! Gul eller rosa hadde passet best, for hvis jeg vinner, blir det gave til en liten nyfødt jente jeg snart skal besøke. :)

    SvarSlett
  50. Jaaaa takk, disse kunne jeg gjerne tenkt meg å vinne gitt. Jeg har jo aldri noen vinnerlykke jeg da, men må jo prøve likevel :-) Ja, og så kunne jeg tenke meg en rød eller gul hvis jeg skulle være The Lucky One....

    *Mollie*

    SvarSlett
  51. Kjempefine! Dersom jeg er så heldig å vinne, kunne jeg tenke meg en lyselilla! :)

    SvarSlett
  52. Fine ranglene! En lilla en hadde vært kult å vinne! Ha en fin nattevakt!
    Hilsen Caza

    SvarSlett
  53. Fine rangler. Jeg vil gerne være med og hvis jeg blir den heldige, ønsker jeg mig en i lilla eller turkisblå.

    SvarSlett
  54. De er så søte. Jeg skulle ønske meg en lilla!

    SvarSlett
  55. Så fine de er!
    Det måtte være en lilla!

    SvarSlett
  56. Supersøt! Min lillegutt ønsker seg en blå en:)

    SvarSlett
  57. Så fina! En turkos eller gul hade jag gärna velat ge bort till en liten pojke om jag har turen att vinna. (om du kan tänka dig att skicka till Sverige också)

    Ha det gott!

    SvarSlett
  58. Så utrolig søte! Jeg ville valgt gul eller turkis til den kommende lillebror :)

    SvarSlett
  59. Er det mulig å bare være så flink,til så mye. Carla synes lysblå er fint hun.

    gunnilsen@yahoo.no

    SvarSlett
  60. Jeg har en liten frøken som ville blitt veldig glad for en så fin sopp. Og jeg også! :) Oransje, lilla eller rød er fint.

    lindso2.at.online.dot.no

    SvarSlett
  61. Hej hej!
    Du har vunnit på min tävling ;)
    Maila mig på glorfindelsnfo@hotmail.com
    Din adress, så kommer den snart på posten ;)

    Kram Marina

    SvarSlett
  62. Förlåt såg att du hade mailat mig nu ;)

    Kram Marina

    SvarSlett
  63. Åh, så nydelige! Har du stått opp? Om ikkje det ønsker eg og velsemor oss ein grøn ein:)

    SvarSlett
  64. Verdens fineste sopprangler! :) Jeg håper på en i blått!

    SvarSlett
  65. Å, så hyggelig :-) Håper jeg ikke er for sent ute. Jeg liker alle fargene, så blir bare kjempeglad om jeg vinner uansett!

    SvarSlett
  66. Utrolig fine! Ønsker meg en blå! :o)

    SvarSlett
  67. Håper ikke jeg er for sent ute?? :) Jeg ønsker meg den lilla!

    SvarSlett
  68. De var skjønne! Jeg ønsker en lysblå:)

    SvarSlett
  69. Soppene er nå gitt bort!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails